10.8.2017

Kirppis Kantolan Kammari

Mun mielestä täällä Hämeenlinnassa on tällä hetkellä todella kattava kirpputoritarjonta. Äkkiseltään laskettuna niitä löytyy peräti kymmenen. Ihan rehellisesti sanottuna, en ole tuosta lukumäärästä ihan sata varma, mutta otetaan selvää.

Kantolan teollisuusalueelta löytyy kolme, joista yksi on tämä Kantolan Kammari. Piipahdin ko. kirpputorilla eilen ja sain idean kertoa tämän kaupungin "aarreaitoista".  Juttua tulee sitä mukaan, miten ehdin kirpputoreilla kiertelemään. Kesä on ollut mulle yhtä kirppistelyä ja juttua on luvassa myös muutamista ostoksistakin. Olen pyrkinyt viime vuosina eroon sellaisesta "ihan kivan"-ostelemisesta.





Kantolan Kammari on muuttanut reilu kuukausi sitten uusiin tiloihin. Minusta tuo uusi paikka on edelliseen verraten vielä avarampi ja siistimpi. Kaikki rekit ja pöydät on sijoiteltu yhteneviin riveihin selkeästi, mikä tekee kiertelemisestä helppoa. Kirpputorilta löytyy myös pieni kahvinurkkaus, jos vaikka kesken shoppailun alkaa kahvihammasta kolottamaan. Plussaa tämä paikka saa minulta myös ystävällisestä palvelusta.

Kantolan Kammari
Myllärinkatu 10
13110 Hämeenlinna

Avoinna ma-to kello 10-18, pe kello 10-17 ja la-su kello 10-15

4 kommenttia:

  1. Näyttää mielenkiintoiselta! Mä olen myös karsinut aika rankalla kädellä ostelua, ostan vain jos osuu "helmi" kohdalle. Eilen löytyi kiiltonahkaiset dr. Martensit ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, aikalailla saan itselleni perustella aina joitakin mielitekoja noilla mun kirppiskierroksilla. Eikä mua haittaa yhtään vaikka mitään ostettavaa ei aina edes löydy, koska kirpputorilla kiertely on paljon muutakin kuin vain sitä ostamista. Mä käyn joskus ihan työpäivän päätteeksi vain "nollaamassa" ajatukseni pois siitä työmuudista. :)

      Poista
  2. Viimeksi etsin tätä uutta paikkaa, mutta en löytänyt. Oli vissiin juuri muuttanut ja opasteet olivat vielä hukassa. Ajoin sitten suoraan suurkirppikselle...
    No laitan nyt osoitteen ylös ja yritän uudestaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä vanhasta paikasta ei ole tuonne uuteen paikkaan matkaan kuin noin 500m. Sijaitsee ihan siinä Kantolan tapahtumapuiston vieressä.

      Poista

Kiitos kommentista.